18 اقدام مهم در زمینه بازاریابی دیجیتالی در سال 2021
پنج شنبه 13 آبان 1400 ساعت 13:29 | بازدید : 159 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

1. وب سایتتان را به روز رسانی کنید!

 

به روز رسانی کردن وب سایت یکی از مهم ترین کارهایی است که شما به هنگامی که می خواهید کار بازاریابی دیجیتالی را انجام دهید باید به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است یکی از مهم ترین ویژگی های تجارت هایی که در کارشان موفق هستند این است که وب سایتشان را بازاریابی می کنند. در حقیقت در صورتی که شما نتوانید به درستی وب سایتتان را به روز رسانی کنید نه تنها در کار بازاریابی دیجیتالی بلکه در کارهای دیگر نیز با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. شما باید سعی کنید تا هر چند وقت یک بار وب سایتی را که در اختیار دارید با توجه به آخرین تغییراتی که در این زمینه انجام گرفته است به روز رسانی کنید و حتما این نکته را هم مد نظر داشته باشید که وب سایت هایی که به روز رسانی نمی شوند در دنیای رقابتی امروزه شانس بسیار بسیار کمی برای موفقیت دارند به این دلیل که از بسیاری از روندهای جدیدی که در این زمینه وجود دارد جا می مانند و بنابراین نمی توانند به اندازه کافی مخاطب داشته باشند.

 

2. اطمینان حاصل کنید که وب سایت تجارتتان برای افرادی که با استفاده از موبایل به آن می روند کاربرپسند است (به عبارت دیگر وب سایت شما باید Mobile-friendly باشد)

 

نکته دیگری که در این رابطه حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که وب سایتی که قرار است به عنوان وب سایت اصلی تجارتتان داشته باشید باید حتما به شیوه ای طراحی شده باشد که افرادی که با استفاده از موبایل به این وب سایت می روند نیز این توانایی را داشته باشند که به راحتی از تمام ویژگی هایی که دارد بهره مند شوند. در حقیقت وب سایتی که شما طراحی کرده اید باید برای این افراد هم دقیقا به همان اندازه کارایی داشته باشد که برای افرادی کارایی دارد که با استفاده از سیستم عامل هایی مانند ویندوز به آن وارد می شوند. علت این موضوع هم خیلی واضح است. در حقیقت وقتی که شما وب سایتتان را به شیوه ای طراحی می کنید که برای کاربران موبایل هم کاربرپسند باشد شما دارید این وب سایت را برای تعداد بسیار زیادی از افرادی که با استفاده از موبایل به وب سایت ها می روند آماده می کنید. تحقیقات نشان داده است این روزها تعداد افرادی که با استفاده از موبایل به اینترنت وصل می شوند نسبت به تعداد افرادی که با استفاده از کامپیوتر به اینترنت می روند بیشتر شده است بنابراین در صورتی که شما وب سایتتان را برای این افراد به روز رسانی و آماده سازی نکنید در حقیقت بخش زیادی از افرادی را که می توانند مشتریان دایمی شما باشند از دست می دهید.

این موضوع مخصوصا زمانی که پانادمی مربوط به کرونا در دنیا ایجاد شده است اهمیت بیشتری پیدا کرده است و تحقیقات نشان داده که استفاده کردن از موبایل ها در سال 2020 به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و بنابراین خیلی مهم است که وب سایت شما به شیوه ای طراحی شده باشد که برای افرادی هم که می خواهند با استفاده از موبایل وارد آن شوند کاربرپسند باشد و این افراد هم بتوانند به اندازه کافی از وب سایتتان استفاده کنند.

3. بر روی تجربه کاربران توجه کنید!

 

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما را در کار بازاریابی دیجیتالی به موفقیت می رساند این است که سعی کنید تا بر روی تجربه کاربران توجه کنید و این پارامتر را حتما یکی از پارامترهای مهم برای موفقیتتان در کار بازاریابی قرار دهید.

4. محتوایی تولید کنید که به سوالات مشتریان پاسخ می دهد!

 

شما باید سعی کنید محتوایی تولید کنید که به سوالات مختلفی که مشتریان ممکن است داشته باشند پاسخ دهد. تحقیقات نشان داده است انجام این کار می تواند به شما کمک کند تا رابطه بهتری را با مخاطبین و مشتریان برقرار کنید و بنابراین آن ها احساس کنند که تجارت شما حقیقتا به فکر آن هاست و می خواهد تا حقیقتا به آن ها کمک کند. بنابراین در صورتی که می خواهید در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید باید سعی کنید تا جایی که می توانید محتوایی تولید کنید که به سوالاتی که آن ها دارند پاسخ دهید. برای این کار یکی از بهترین روش ها این است که در ابتدا به دنبال این بگردید که این افراد ممکن است چه سوالاتی در ذهن داشته باشند و بر این اساس سعی کنید تا پاسخ هایی را که فکر می کنید به بهترین شکلی نیاز آن ها را برطرف می کند به این سوالات بدهید. بنابراین توجه کردن به این که این افراد چه می خواهند می تواند برای شما موضوع بسیار مناسبی باشد که حتما باید سعی کنید تا برای این که در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید این موضوع را سرلوحه کارتان قرار دهید.

5. سعی کنید با مخاطبین رابطه احساسی برقرار کنید!

 

شما یک تجارتی هستید که می خواهید به شیوه های مختلف به این مخاطبین سود برسانید. بنابراین یکی از بهترین کارهایی که می توانید در زمینه پیشرفت کیفیت کار بازاریابی دیجیتالی انجام دهید این است که سعی کنید تا با این افراد یک رابطه احساسی برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است یکی از مهم ترین روش هایی که بسیاری از تجارت هایی که در این کار بسیار موفق بوده اند برای این که موفق شوند از آن استفاده می کرده اند این بوده که آن ها سعی می کردند تا با مخاطبینشان رابطه احساسی و عاطفی برقرار کنند. این کار می تواند به شما کمک کند تا به این افراد نشان دهید که شما هم مانند آن ها انسان هستید و (سازمان شما هم از انسان هایی تشکیل شده است که درست مانند آن ها هستند) و همچنین به آن ها ثابت می کند که شما به فکرشان می باشید. بنابراین در صورتی که بتوانید با آن ها رابطه ای عاطفی برقرار کنید می توانید کاری کنید که میزان موفقیتتان در این زمینه بیشتر و بیشتر شود.

6. حتما به موضوع SEO در وب سایتتان توجه کنید!

 

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در زمینه طراحی وب سایت برای بازاریابی باید حتما مد نظر تجارت ها قرار داشته باشد توجه کردن به موضوع بهینه سازی موتورهای جستجوگر و یا SEO می باشد. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما بخواهید با استفاده از وب سایتتان بازاریابی کنید و در صورتی که بخواهید این وب سایتتان تعداد بازدیدکنندگان زیادی را داشته باشد یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که کاری کنید که وب سایت شما در میان رده بندی هایی که گوگل از وب سایت های مختلفی که مربوط به یک موضوع هستند و حاصل از جستجوی یک کلمه و یا عبارت می باشند در رده بندی بالاتری قرار داشته باشد. SEO به این شکل است که شما کارهایی در وب سایتتان انجام می دهید تا موتورهای جستجوگر مانند گوگل به هنگامی که شخصی کلمه و یا عبارتی را در آن جستجو کرد که مربوط به وب سایت شما بود، این وب سایت در میان وب سایت های دیگر در رده بندی بالاتری قرار داشته باشد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که هر وب سایتی می تواند داشته باشد این است که وقتی فردی کلمه های مرتبط با آن را جستجو کرد این وب سایت در همان صفحه های اول ظاهر شود (البته در صورتی که در همان صفحه اول هم ظاهر شود که دیگر از این بهتر نمی شود!)

بنابراین سعی کنید تا حتما به موضوع SEO توجه کنید. شما برای این که این کار را انجام دهید باید سعی کنید تا از روش های مختلفی استفاده کنید که در متون مختلف راهنما در این زمینه در اختیار شما قرار داده شده است. در ابتدا به هیچ عنوان نباید عجله کنید و باید متونی را که در این رابطه وجود دارند با دقت بخوانید و در درجه دوم هم باید سعی کنید تا تمام این توصیه ها را مو به مو انجام دهید. در این صورت می توانید به میزان قابل توجهی موفقیت خودتان در این زمینه را افزایش دهید.

7. سعی کنید تا جایی که می توانید کارهایی را که در این زمینه وجود دارد به صورت اتوماتیک انجام دهید و از اتوماسیون قافل نشوید!

 

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید در زمینه بالا بردن کیفیت بازاریابی دیجیتالی انجام دهید این است که کارها را به صورت اتوماتیک انجام دهید. این اتوماسیون می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد به عنوان مثال اتوماسیون در زمینه پست هایی که در شبکه های اجتماعی می گذارید و یا اتوماسیون در زمینه ایمیل هایی که می فرستید و غیره.

8. محتوایی تولید کنید که فکر می کنید مخاطبین به دنبال آن هستند!

 

از دیگر کارهایی که شما می توانید در زمینه بازاریابی دیجیتالی انجام دهید این است که محتوایی تولید کنید که فکر می کنید مخاطبین و مردم به دنبال آن هستند. این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کار شما داشته باشد و حتی می تواند باعث شود که شانس شما برای این که در این کار موفق شوید به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا در ابتدا مشتریان و مخاطبین خودتان را بشناسید و سپس به این موضوع فکر کنید که این افراد به احتمال زیاد در رابطه با چه چیزهایی که مرتبط با تجارت شما است جستجو می کنند و سعی کنید تا بر این اساس محتوایی تولید کنید که آن ها به دنبال آن هستند. این موضوع خیلی مهم است و شما می توانید با توجه به این موضوع شانس خودتان را برای این که در این کار موفق شوید به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

9. استفاده کردن از ویدیوها را فراموش نکنید!

 

امروزه یکی از مهم ترین و کلیدی ترین روش هایی که شما با استفاده از آن می توانید تعداد مخاطبین خودتان را بیشتر کنید استفاده کردن از ویدیوها است. امروزه استفاده کردن از محتوای ویدیویی در کرا بازاریابی روز به روز دارای رواج بیشتری می شود به شیوه ای که دیگر تجارتی که برای کار بازاریابی از ویدیو استفاده نکند شانس بسیار کمتری برای موفقیت خواهد داشت. بنابراین می توان این گونه نتیجه گیری کرد که امروزه محتوای ویدیویی برای کار بازاریابی دیجیتالی تقریبا به یک "باید" برای بسیاری از تجارت ها درآمده است و این روندی است که به احتمال زیاد در چند سال اخیر باعث می شود که تجارت ها مجبور شوند که حتما برای این که در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوند از آن استفاده کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است یکی از مهم ترین دلایلی که در سال 2021 بازاریابی دیجیتالی در حال پیشرفت بسیار زیادی است همین وجود شیوه های جدید بازاریابی دیجیتالی از جمله استفاده کردن از محتوای ویدیویی است. بنابراین استفاده کردن از ویدیو و محتوای ویدیویی را به هیچ عنوان بی اهمیت نگیرید!

افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که به احتمال زیاد در سال های آینده مهم ترین و محبوب ترین شیوه بازاریابی همین بازاریابی با استفاده از ویدیو می باشد. البته به هنگام استفاده کردن از ویدیوها برای بازاریابی باید به چند نکته توجه داشته باشد که در ادامه سه تا از مهم ترین این نکته ها را بیان می کنیم. اول از همه این که ویدیوهایی که تولید می کنید باید کاملا مرتبط با تجارتتان باشد و دوم این که این ویدیوها باید دارای زمان مناسب باشند (یعنی نه به اندازه کافی بلند باشند و نه به اندازه کافی کوتاه باشند) و سوم این که کیفیت این ویدیوها باید حتما به اندازه کافی مناسب باشد برای این که مخاطبین از این که ببینند که ویدیوهایی که در یک وب سایتی که کارش بازاریابی دیجیتالی است قرار دارند دارای کیفیت پایینی هستند خوششان نمی آید و احتمال دارد تا وب سایت را ترک کنند.

10. به بازاریابی محلی هم توجه کنید!

 

از دیگر نکته هایی است می توانید به هنگام بازاریابی دیجیتالی برای این که کیفیت کارتان بالاتر برود به آن توجه کنید این است که از تکنیک هایی که مربوط به بازاریابی محلی هستند نیز استفاده کنید.

11. کار تولید محتوا را به شکل زمانبندی شده ای انجام دهید!

 

شما برای این که کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید باید به این موضوع توجه کنید که کار تولید محتوا به شیوه ای کاملا زمان بندی شده انجام بگیرد. در صورتی که این کار را به شکل زمان بندی شده انجام ندهید شانس کمتری برای موفقیت خواهید داشت. به عنوان مثال در صورتی که می خواهید از پلتفرم اینستاگرام برای کار بازاریابی استفاده کنید باید سعی کنید تا این کار را به شیوه ای انجام دهید که مخاطبین در یک زمان مشخص منتظر باشند تا پست های بعدی شما ارایه شود. به عنوان مثال در صورتی که شما هر روز یک پست می گذارید سعی کنید تا این کار را تقریبا در یک ساعت مشخصی انجام دهید. این کار باعث می شود که مخاطبینی که می خواهند اکانت شما را فالو کنند بدانند که باید در این ساعت هر روز منتظر پست های جدید باشند. همچنین سعی کنید تا این کار را به شکل دوره ای انجام دهید به عنوان مثال به شکل روزانه و یا به شکل هر دو روز یک بار و یا هر سه روز یک بار و یا هفتگی و غیره. اگر امروز پست بگذارید و دو روز پست نگذارید و دوباره پست بگذارید شانس موفقیتتان خیلی کم خواهد بود.

12. قبل از هر چیزی مفاهیم مربوط به برند خودتان را برای خودتان تعریف کنید!

 

شما باید سعی کنید قبل از این که برندتان را بازاریابی کنید برای خودتان مشخص کنید که برندتان چیست و دقیقا تمام مفاهیمی را که مرتبط با آن وجود دارد برای خودتان تعریف کنید. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس موفقیت بیشتری داشته باشد. در صورتی که شما فکر می کنید این کار ممکن است برای شما اثری نداشته باشد خیلی در اشتباهید به این دلیل که انجام دادن این کار می تواند سرنوشت کار بازاریابی دیجیتالی را که بوسیله شما انجام می شود به طور کامل تغییر دهد و حتی می تواند باعث شود که شما در این کار بسیار موفق و یا حتی بسیار ناموفق شوید. در صورتی که شما نسبت به برند خودتان شناختی نداشته باشید چگونه می خواهید چنین برندی را برای افراد دیگری که آن ها هم هیچ شناختی از شما و تجارتتان ندارند بازاریابی کنید؟ بهترین روش برای این که کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید این است که در ابتدا مشخص کنید که برندتان درباره چیست و خودتان خیلی خوب مفاهیم مربوط به آن را درک کنید.

13. نتیجه های کار بازاریابی را هر چند وقت یک بار مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید!

 

از دیگر کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که نتیجه های کار بازاریابی دیجیتالی را به صورت آمار و ارقام برای خودتان مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کار داشته باشید. یک ضرب المثل قدیمی در این رابطه وجود دارد که می گوید: "شما برای این که بتوانید پول بدست بیاورید باید پول خرج کنید!" که البته کاملا درست است! شما برای این که بتوانید به موفقیت برسید باید زمان داشته باشید و باید زمانی را صرف کنید. بنابراین باید سعی کنید تا زمانی را صرف انجام کارهایی بکنید که منجر به بهتر شدن کیفیت بازاریابی دیجیتالی برای شما می شود و بررسی کردن و تجزیه و تحلیل کردن نتیجه هایی که گرفته اید نیز یکی از این کارها است. شما باید تمام تلاشتان را بکار بگیرید تا این نتیجه ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و حتما توجه کنید که کجای کار موفق بوده اید و کجای کار اشتباه کرده اید.

14. به کار بازاریابی دیجیتالی زمان مشخصی اختصاص دهید!

 

شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید باید به اندازه کافی بر روی آن وقت بگذارید. بنابراین در صورتی که فکر می کنید به اندازه کافی برای این کار وقت ندارید باید یک بازنگری اساسی در کارتان انجام دهید و بر این اساس دوباره مرور کنید که چقدر می توانید بر روی این کار وقت بگذارید. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. در صورتی که سعی کنید تا برای این کار یک مدت زمان معینی وقت بگذارید می توانید انتظار داشته باشید که نتیجه بهتری هم بگیرید. شما باید سعی کنید تا تعداد ساعت هایی مشخص را برای این کار در روز اختصاص دهید و از این میزان کمتر کار نکنید و فراموش نکنید در صورتی که به اندازه کافی بر روی این کار زمان نگذارید شانس شما برای این که در این کار موفق شوید خیلی کم می شود. پس تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید یک زمان مشخص و معینی را به بخش بازاریابی دیجیتالی تجارتتان اختصاص دهید و کمتر از میزان زمانی که برای خودتان درنظر گرفته اید بر روی آن کار نکنید.

15. مشتریان خودتان را بشناسید!

 

از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما باید حتما برای این که کیفیت کار بازاریابی دیجیتالی را ارتقا دهید به آن توجه داشته باشید این است که مشتریان و مخاطبین خودتان را بشناسید. این شناخت می تواند برای شما خیلی موثر باشد و می تواند به شما کمک کند تا شانس بسیار بیشتری برای موفقیت داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است آن دسته از تجارت هایی که سعی می کنند تا مخاطبین و مشتریان خودشان را بشناسند نسبت به تجارت هایی که این کار را انجام نمی دهند در کار بازاریابی دیجیتالی بسیار موفق تر عمل می کنند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که در صورتی که تجارت ها سعی کنند تا مخاطبین خودشان را به خوبی بشناسند می توانند بدانند که کار تولید استراتژی برای بازاریابی دیجیتالی را باید به چه شیوه ای انجام دهند. این تجارت ها به خوبی و با توجه به خواسته هایی که مخاطبین و مشتریانشان دارند برای آن ها برنامه ریزی می کنند و بنابراین به راحتی استراتژی های جدیدی برای این کار تولید می کنند.

16. سرعت وب سایتتان را افزایش دهید!

 

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید باید سعی کنید تا سرعت وب سایتتان را افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا تعداد بازدیدکنندگان بسیار بیشتری داشته باشید. در صورتی که شما بتوانید سرعت وب سایتتان را افزایش دهید این توانایی را پیدا خواهید کرد که مخاطبینتان را بیشتر و بیشتر کنید و برعکس در صورتی که سرعت وب سایتتان کم باشد تعداد مخاطبینتان هم کم می شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که رابطه مستقیمی میان سرعت یک وب سایت و تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکنندگان از این وب سایت دیدن می کنند وجود دارد به شیوه ای که هرچقدر که سرعت وب سایت بالاتر باشد و محتوایی که در وب سایت وجود دارد سریعتر لود شود احتمال این که تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده از این وب سایت دیدن می کنند افزایش پیدا کند بیشتر می شود. بنابراین شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید سرعت وب سایتتان را افزایش دهید و حتما به این نکته توجه داشته باشید که اکثر مخاطبین حوصله ندارند که منتظر بمانند تا وب سایت شما لود شود و بنابراین در صورتی که ببینند سرعت وب سایت شما کم است وب سایت شما را رها می کنند و سراغ یک وب سایت دیگری می روند. همچنین تحقیقات نشان داده است که به ازای هر چند دهم ثانیه که سرعت وب سایت شما افزایش پیدا می کند به میزان مشخصی از تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند کم می شود که این تعداد بازدیدکنندگان در صورتی که زیاد شوند می توانند منجر به بوجود آمدن مشتریان دایمی و همیشگی شوند. یکی دیگر از مزیت هایی که افزایش سرعت وب سایت می تواند برای شما داشته باشد این است که به شما کمک می کند تا در SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجوگر عملکرد بهتری داشته باشید که خودش می تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت شما در کار بازاریابی داشته باشد.  بنابراین تا جایی که می توانید سرعت وب سایتتان را افزایش دهید و سعی کنید تا به این موضوع به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهم و جدی در کار بازاریابی دیجیتالی توجه کنید.

17. به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی از بازاریابی افراد تاثیرگذار استفاده کنید!

 

استفاده کردن از بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار نیز از دیگر نکته های بسیار مهمی است که در صورتی که می خواهید کار بازاریابی را به خوبی انجام دهید باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که می خواهند با استفاده از شبکه های اجتماعی کار کنند باید سعی کنند تا حتما به موضوع بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار هم توجه کنند. داستان از این قرار است که شما به دنبال فردی می گردید که در شبکه های اجتماعی تعداد زیادی مخاطب دارد. سپس سعی می کنید این فرد را متقاعد کنید که تجارت شما را تبلیغ کند و به این ترتیب این امکان را پیدا خواهید کرد که با تعداد زیادی از افرادی که این فرد را دنبال می کنند دسترسی داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است بازاریابی کردن با استفاده از افراد تاثیرگذار یکی از مهم ترین روش هایی است که بسیاری از تجارت ها توانسته اند با استفاده از این روش به تعداد بسیار زیادی از مخاطبین دسترسی پیدا کنند. در این حالت شما به جای این که تجارت خودتان را برای تک تک این افراد بازاریابی کنید به دنبال فردی می گردید که هزاران و یا حتی در برخی از موارد میلیون ها نفر این فرد را فالو می کنند و سپس سعی می کنید تا با استفاده از این روش محصولات و یا خدماتی را که تجارتتان تولید می کند به این فرد نشان دهید. این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا در مدت کوتاهی کیفیت کارتان را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. البته به هنگام انجام دادن این کار چند نکته وجود دارد که باید حتما به این نکته ها توجه کنید. به عنوان مثال شما باید سعی کنید تا در همان برخوردهای اول مجازی که با فرد تاثیرگذر مورد نظر دارید او را متقاعد کنید که می توانید به مخاطبین و به مشتریانتان کمک کنید. نکته دیگر این است که این فرد به هیچ عنوان نیازی نیست که یک سلبریتی باشد و در صورتی که شما بتوانید فردی را پیدا کنید که تعداد زیادی مخاطب در شبکه های اجتماعی دارد و سعی کنید تا با او به عنوان فرد تاثیرگذار ارتباط برقرار کنید کارتان به نتیجه می رسد بنابراین تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این فرد در شبکه های اجتماعی تعداد مخاطبین زیادی داشته باشد. نکته دیگر این است که می توانید برای این که این فرد را متقاعد کنید برخی از محصولاتتان را به صورت رایگان برای او بفرستید و یا برخی از خدماتتان را به صورت رایگان برایا و انجام دهید. این کار می تواند باعث شود که این فرد به میزان کافی به شما اعتماد پیدا کند. تنها کاری که شما باید به هنگام بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی در ارتباط با افراد تاثیرگذار انجام دهید این است که در همان جلسات اول این فرد را به صورت کامل متقاعد کنید که کاری که انجام می دهید به نفع مخاطبین و مشتراین است و تجارت شما می تواند برای آن ها یک تجارت سودمند باشد.

18. صادق باشید!

 

صادق بودن از ویژگی های مهمی است که تمام افرادی که می خواهند بازاریابی دیجیتالی انجام دهید باید به آن توجه داشته باشید. در صورتی که شما صداقت نداشته باشید شانس کمتری برای موفقیت در این کار دارید اما در صورتی که در وعده هایی که می دهید و در بازاریابی که انجام می دهید صداقت داشته باشید شانستان برای این که در این کار موفق شوید خیلی زیاد می شود. بنابراین داشتن صداقت یکی از مهم ترین نکته هایی است که باید در کار بازاریابی دیجیتالی به آن توجه کرد.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


12 توصیه موثر از کارآفرینان موفق برای بازاریابی کردن با ویدیو
دو شنبه 3 آبان 1400 ساعت 16:9 | بازدید : 158 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 
همان طور که می دانید امروزه یکی از بهترین روش های بازاریابی کردن بازاریابی با استفاده از ویدیو است. به عبارت دیگر تولید محتوای ویدیویی برای بازاریابی کردن یکی از بهترین و موثرترین روش هایی است که با استفاده از آن می تواند کیفیت بازاریابی را به میزان زیادی افزایش داد. بنابراین این که درباره این که کیفیت کار بازاریابی با استفاده از ویدیو باید به چه شکلی باشد که بتوان کار بازاریابی را به بهترین شکل ممکن انجام داد موضوع مهمی است و شما برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از ویدیو را به خوبی انجام دهید باید همیشه سعی کنید تا این موضوع را درنظر داشته باشید.


متاسفانه بسیاری از افرادی که کار بازاریابی را انجام می دهند به این موضوع توجه نمی کنند. آن ها نمی دانند که بازاریابی کردن با استفاده از ویدیو می تواند چه اثرات مهمی را بر روی کیفیت کارشان داشته باشد و یا این که می دانند ولی نمی دانند که باید چگونه این کار را انجام دهند. بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند تنها پارامتری که می تواند بر روی کیفیت کار بازاریابی با استفاده از ویدیو تاثیر داشته باشد پارامتر کیفیت ویدیویی است که آپلود می شود. همچنین بسیاری از افراد هم هستند که فکر می کنند تنها محتوای ویدیو عاملی است که باید به هنگام بازاریابی به آن توجه کرد. این در صورتی است که شما برای این که با استفاده از ویدیو یک بازاریابی موفق داشته باشید باید سعی کنید تا به تمام جنبه های این کار توجه کنید و باید سعی کنید تا با استفاده از تمام پارامترهایی که در این کار تاثیر دارد کیفیت بازاریابی را تغییر دهید. شما باید سعی کنید تا با استفاده از ویدیوهایی که آپلود می کنید نه تنها دیدگاهی را که مخاطبین و مشتریان نسبت به تجارت شما دارند تغییر دهید بلکه سعی کنید تا با استفاده از این ویدیوها کاری کنید که برند خودتان هم تغییر کند. در ادامه این پست 12 توصیه را از 12 کارآفرین موفق در این زمینه ارایه می کنیم که خواندن این توصیه ها به شما کمک کند تا بازاریابی با استفاد از ویدیو را به شکل بهتری انجام دهید و در این کار موفق تر باشید. شما با عمل کردن به این توصیه ها این توانایی را پیدا خواهید کرد که به بهترین شکل ممکن کار بازاریابی با استفاده از ویدیو را انجام دهید.
 
1. راستگو باشید و همان چیزی را بگویید که به آن ایمان دارید!


 
اولین توصیه ای که افرادی که با استفاده از ویدیو بازاریابی می کنند به شما می کنند این است که راستگو باشید و سعی کنید تا چیزهایی را بگویید که به آن ها ایمان دارید. تحقیقات نشان داده است در میان افرادی که با استفاده از ویدیو بازاریابی می کنند آن دسته از بازاریابانی که حرف های خودشان را بدون هیچ گونه تزویری می زنند و افرادی که همان چیزی را که فکر می کنند می گویند شانس بیشتری برای داشتن تعداد بیشتری از مخاطبین دارند.
فکر می کنید چرا؟
علت این است که شما در کار بازاریابی نیاز دارید تا با این افراد ارتباط برقرار کنید. در حقیقت ارتباطی که شما با این افراد برقرار می کنید نباید صرفا یک ارتباط سطحی باشد بلکه شما باید به شیوه ای کاملا عمیق با آن ها ارتباط برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما بتوانید درست همان چیزی را که به آن فکر می کنید به این افراد بگویید این توانایی را پیدا خواهید کرد که به همان شکل هم در دل آن ها جای داشته باشید به این دلیل که مخاطبین و مشتریان خیلی سریع تشخیص می دهند که آیا چیزهایی که شما به آن ها می گویید از ته دلتان است و یا این که ظاهرا به این حرف ها وانمود می کنید. بنابراین در صورتی که دوست دارید تا مخاطبین بیشتری را به سمت و سوی خودتان بکشانید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که راستگو باشید و سعی کنید تا دقیقا همان چیزی را به آن ها بگویید که فکر می کنید درست است و خودتان هم به آن اعتقاد دارید و چیزی را نگویید که آن ها دوست دارند! تجارت های بسیار زیادی بوده اند که در ابتدا درباره چیزهایی با مخاطبین و مشتریان صحبت کرده اند که خودشان به آن اعتمادی و اعتقادی نداشتند ولی فکر می کردند که ممکن است مخاطبین و مشتریان از شنیدن این حرف ها خوششان بیاید. بعد از مدت کوتاهی همان مخاطبین و مشتریان وقتی که متوجه شده اند که چیزهایی که آن ها می گویند اشتباه است تجارتشان را ترک کرده اند و به این شکل حتی بخش زیادی از مشتریانی را که قبلا داشته اند از دست داده اند. بنابراین خیلی مهم است که شما  بدانید که چه چیزهایی به آن ها می گویید.


2. به "تعامل میان مخاطبین و مشتریان و خودتان" توجه کنید!


 
شما باید به این نکته توجه کنید که باید با این مخاطبین و مشتریان تعامل داشته باشید. تحقیقات نشان داده است داشتن تعامل میان شما و مخاطبینی که دارید می تواند به شما کمک کند تا شانستان را به میزان بسیار زیادی برای این که کیفیت تجارتتان را بالا ببرید بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند در صورتی که شما بتوانید میزان تعاملاتان را با مخاطبین و مشتریان بیشتر کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها نیز نسبت به تجارت شما علاقه مند شوند. فراموش نکنید این که شما بخواهید یک رابطه یک طرفه با آن ها برقرار کنید مفهومی قدیمی است که دیگر برای شما کاربرد ندارد. شما به عنوان تجارتی که قرار است در سال 2021 به تجارت بپردازد و قرار است با استفاده از شیوه های جدید بازاریابی کند باید سعی کنید تا تعاملاتی دوطرفه با مخاطبین داشته باشید و این تعاملات باید خودش را در جنبه های مختلف بازاریابی از جمله جنبه بازاریابی که در آن محتوای ویدیویی وجود دارد به خوبی نشان دهد. پس سعی کنید تا به این شکل با آن ها تعامل کنید.


3. از اینفوگرافیک ها استفاده کنید!


 
یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن ها کاری کنید که محتوای ویدیویی که تولید می کنید برای مخاطبین جذاب تر باشد و با استفاده از این روش می توانید کاری کنید که مخاطبین توجه بسیار بیشتری به شما داشته باشند این است که از محتوای ویدیویی استفاده کنید که در آن اینفوگرافیک ها وجود دارند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است محتوای ویدیویی که در آن ها و یا در کنار آن ها از اینفوگرافیک استفاده می شود نسبت به محتوای ویدیویی که از چنین تکنیکی در آن استفاده نمی شود به میزان بسیار زیادی هم بازدیدکننده بیشتری پیدا می کند و هم این که افرادی که این ویدیوها را می بینند شانس بیشتری وجود دارد که تبدیل به مخاطبین دایمی شما شوند. تحقیقات همچنین نشان داده است که استفاده کردن از اینفوگرافیک ها در وب سایت ها می تواند به میزان بسیار زیادی شانس شما را برای این که تعداد بازدیدکنندگان از وب سایتتان را بالاتر ببرید بیشتر کند. به عبارت دیگر وقتی که شما در وب سایتتان از اینفوگرافیک ها استفاده می کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که بازدیدکنندگان وب سایتتان را بیشتر کنید افزایش پیدا می کند. بنابراین سعی کنید تا در صورتی که می توانید از اینفوگرافیک هایی در کنار ویدیوهایی که پست می کنید استفاده کنید. به هنگام استفاده کردن از این اینفوگرافیک ها باید به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که استفاده از آن ها باید به شیوه ای باشد که با محتوایی که شما برای وب سایتتان تولید کرده اید مرتبط باشد به این شکل که در صورتی که این اینفوگرافیک ها مرتبط با محتوای شما نباشند با این که نسبت به هیچ استفاده نکردن تاثیر بیشتری دارد ولی با این وجود می تواند نسبت به زمانی که اینفوگرافیک هایی استفاده می کنید که مرتبط با محتوایتان باشد؛ بازدیدکننده های کمتری برای شما بوجود بیاورد.


4. به این نکته توجه داشته باشید که ویدیو در حقیقت ابزاری است که شما با استفاده از آن قصد دارید تا محتوایتان را سنگین تر کنید!


 
شما برای این از بازاریابی با استفاده از ویدیو استفاده می کنید که می خواهید بازاریابی خودتان را بهتر انجام دهید. به عبارت دیگر ویدیو برای شما تبدیل به ابزاری می شود که شما با استفاده از آن سعی می کنید تا بازاریابی را بهتر انجام دهید. بنابراین در صورتی که فکر می کنید استفاده از ویدیو برای بازاریابی مفهوم دیگری دارد اشتباه کرده اید! بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند استفاده کردن از محتوای ویدیویی شکل و فرم دیگری از محتوا است که البته این موضوع تا حدی درست است ولی حقیقت این است که وقتی شما از محتوای ویدیویی استافده می کنید در حقیقت می خواهید با استفاده از آن محتوای معمولی بازاریابی خودتان را بهتر و سنگین تر کنید. به عبارت دیگر باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده کردن از محتوای ویدیویی به شما کمک می کند تا محتوایی را که به شیوه غیر ویدیویی ارایه کرده اند بهتر کند. بنابراین کیفیت محتوایی که شما به صورت محتوای ویدیویی تولید می کنید نسبت به محتوایی که به صورت محتوای غیر ویدیوی تولید می کنید باید مسلما خیلی بهتر باشد. تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که این موضوع را به خوبی درک می کنند تجارت هایی هستند که شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در این زمینه دارند به این دلیل که آن ها می دانند استفاده کردن از ویدیو به این معنی است که شما باید سعی کنید تا کیفیت مطلب را بالاتر ببرید. به عنوان مثال در صورتی که تجارت شما فرآورده ای را تولید می کند و شما می خواهید این فرآورده را بازاریابی کنید در صورتی که محتوای ویدیویی در دسترستان وجود نداشته باشد برای این که آن را بازاریابی کنید ممکن است کارتان کمی سخت تر شود. به عنوان مثال در صورتی که محتوای ویدیوی در اختیار داشته باشید می توانید به راحتی تمام ابعاد این محصول را با استفاده از ویدیو و فیلم نشان دهید و این در حالی است که اگر چنین ابزاری نداشته باشید تنها مجبور هستید این کار را با استفاده از تصاویر بکنید که ممکن است موفق نشوید. بنابراین استفاده کردن از محتوای ویدیویی می تواند به شما کمک کند تا کیفیت محتوایی را که ارایه می کنید به میزان قابل توجهی ارتقا دهید و این خودش یکی از مهم ترین ویژگی های محتوای ویدیوی می باشد. به عبارت دیگر شما می خواهید از این محتوا استفاده کنید تا فرآورده ها و یا خدمات خودتان را نسبت به گذشته بهتر بازاریابی کنید و این یکی از مهم ترین مزیت های استفاده کردن از محتوای ویدویی می باشد.


5. ویدیوهای آموزشی ایجاد کنید!


 
شما باید سعی کنید تا به هنگام تولید محتوا کاری کنید که مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایتتان دیدن می کنند راضی شوند. یکی از روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید آن ها را راضی نگه دارید این است که سعی کنید تا برای آن ها ویدیوهایی تولید کنید که جنبه آموزشی دارد. تحقیقات نشان داده است که ارایه کردن ویدیوها به این شیوه می تواند به آن ها کمک کند تا نسبت به تجارت شما و کاری که انجام می دهید علاقه مند تر شوند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند افرادی که سعی می کنند تا در کنار محتوای ویدیویی که در وب سایتشان تولید می کنند فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز ارایه دهند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت در بازاریابی کردن با استفاده از ویدیو دارند. بنابراین در صورتی که شما سعی کنید تا در کنار محتوای ویدیوی که تولید می کنید فیلم های آموزشی نیز ارایه کنید می توانید انتظار داشته باشید احتمال این که تعداد مخاطبین و مشتریان بیشتری به سمت و سوی تجارت شما جلب شوند به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. بنابراین سعی کنید تا محتوای ویدیوی استفاده کنید که دارای مطالب آموزشی می باشد.


6. از کلیپ های کوتاه استفاده کنید!

 
استفاده کردن از کلیپ های طولانی ممکن است منجر شود که مخاطبین و افرادی که قرار است در آینده مشتریان شما شوند دچار سردرگمی شوند. بنابراین بهتر است به جای این که از کلیپ های طولانی استفاده کنید از کلیپ هایی استفاده کنید که در مدت زمان کوتاه تر پیامی را که می خواهید به مخاطبین بدهند. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به بازاریابان کمک کند تا شانس بیشتری را برای درگیر کردن ذهن مخاطبین و مشتریان داشته باشند و بنابراین در صورتی که شما از کلیپ های کوتاه تری برای بازاریابی استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها را بیشتر به سمت و سوی خودتان کشانده اید. تحقیقات همچنین نشان داده است که وقتی شما از کلیپ های کوتاه استفاده می کنید می توانید احساس همزادپنداری بیشتری را در مخاطبین ایجاد کنید (نسبت به زمانی که از کلیپ های طولانی مدت استفاده می کنید). استفاده کردن از کلیپ هایی که دارای مدت زیادی هستند همچنین می تواند معایب دیگری نیز داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما از کلیپ های طولانی مدت استفاده می کنید احتمال این که بسیاری از افرادی که می خواهند به عنوان بازدیدکننده به وب سایت شما بیایند به دلایل مختلف این کلیپ ها را باز نکنند بیشتر می شود. به عنوان مثال بسیاری از آن ها ممکن است به اندازه کافی صبر نداشته باشند برای این که این کلیپ ها را باز کنند و یا به عنوان مثال بسیاری از آن ها ممکن است به دلیل اینترنت محدود نخواهند بخش زیادی از حجم اینترنت خودشان را صرف این کار بکنند و یا این که ممکن است احساس کنند که این کار بیهوده است و غیره. اما در کلیپ های کوتاه تمام معایبی که در بالا به آن ها اشاره شد می تواند برای شما تبدیل به مزیت شود و بنابراین شما خواهید توانست تا نتیجه لازم را از کار بازاریابی به این روش بگیرید. بنابراین تا جایی که می توانید سعی کنیدد تا از کلیپ هایی استفاده کنید که دارای اندازه کوتاهی می باشند.


7. در تولید محتوای ویدیویی خلاقانه عمل کنید!

 
عمل کردن به شیوه خلاقانه نیز از دیگر نکته های بسیار مهمی است که شما باید به هنگام تولید محتوای ویدیویی درنظر داشته باشید. تحقیقات نشان داده است هنگامی که شما سعی می کنید تا محتوای ویدیویی را که تولید می کنید به شیوه ای خلاقانه ارایه کنید شانس شما برای موفقیت بسیار بیشتر از زمانی است که در این کار خلاقیتی به خرج نمی دهید. تجارت هایی که این کار را به شکل خلاقانه انجام می دهند نسبت به تجارت های دیگر بسیار موفق ترند به این دلیل که یکی از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی میزان موفقیت کار بازاریابی با استفاده از ویدیو اثر داشته باشد همین خلاقیتی است که افرادی که ویدیو را خلق می کنند از آن استفاده می کنند. بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید این کار را به شیوه ای کاملا خلاقانه انجام دهید.


8.سادگی را فراموش نکنید و مهم ترین بخش ویدیو را در ابتدای کار قرار دهید!

 
شما می خواهید با استفاده از ویدیوها کار بازاریابی را به شیوه ای انجام دهید که ساده باشد. به عبارت دیگر شما می خواهید این کار را با استفاده از شیوه بیان ساده به گونه ای انجام دهید که تمام افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند بتوانند آن را درک کنند. بنابراین ساده بودن در دادن پیام یکی از مهم ترین نکته هایی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. تحقیقات نشان داده است پیام هایی که به صورت ساده به دیگران داده می شود هم از اثربخشی بالاتری برخوردار می باشند و هم این که احتمال این که مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکننده به وب سایت شما می آیند بیشتر آن ها را درک کنند بالاتر می رود. سعی کنید تا پیام ها را به شیوه ای کاملا ساده و بدون هیچ گونه پیچیدگی و سردرگم کردن مخاطبین بیان کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که مهم ترین بخش این ویدیو بهتر است در ابتدای آن قرار داشته باشد. تحقیقات نشان داده است ویدیوهایی که برای مدتی ذهن مخاطبین را به سمت خودشان سرگرم می کنند و بعد از مدتی بخش عمده و اصلی ویدیو را در پایان آن قرار می دهند برای موفقیت شانس کمتری دارند. باید سعی کنید کار را به شیوه ای انجام دهید که مخاطبینی که برای اولین بار ویدیو را نگاه می کنند بتوانند در همان دقیقه ها و ثانیه های اول کار ویدیو را تماشا کنند. بنابراین بهتر است سعی کنید تا جایی که می توانید کاری کنید که مهم ترین بخش از ویدیوهایی که تولید می کنید در ابتدای این ویدیوها قرار گرفته باشد تا به این شیوه بتوانید مخاطبین و مشتریان بیشتری را جذب کنید.


9. در صورتی که برایتان مقدور است، در برخی از ویدیوهایی که پست می کنید فضای شرکتتان هم نشان دهید!

 
شما باید سعی کنید تا مخاطبین را به سمت خودتان بکشانید و این کار را باید به شیوه ای انجام دهید که فکر می کنید مناسب است. تحقیقات نشان داده است این روش می تواند به شما کمک کند تا رابطه ای صمیمانه تر با مخاطبین برقرار کنید. وقتی که شما در ویدیوهایی که ارسال می کنید به آن ها نشان می دهید که اتاق شرکتتان به چه شکلی است می توانید انتظار داشته باشید که آن ها بیشتر با شما رابطه احساسی و عاطفی برقرار کنند. این در صورتی است که اگر شما خودتان را به آن ها نشان ندهید احتمال این که آن ها شما را نشناسند و بنابراین کمتر به شما اعتماد کنند بیشتر می شود. این موضوع ممکن است در ابتدا کم اهمیت به نظر برسد ولی وقتی که به آن توجه می کنید متوجه می شوید که اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که شما سعی کنید کاری کنید که آن ها شما را بهتر بشناسند و احساس کنند که جو کاری شما هم درست مانند جو کاری انسان های دیگر است و شما نیز مانند شرکت های دیگر یک شرکت هستید و افرادی همکار شما هستند ناخودآگاه بیشتر به شما اعتماد می کنند. البته فراموش نکنید آن ها این موضوع را می دانند ولی در صورتی که شما به آن ها نشان دهید که حقیقتا واقعی هستید این موضوع می تواند باعث شود که شانس شما برای این که در ناخودآگاه آن ها چنین اثراتی داشته باشید بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند همچنین به شما کمک کند تا نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به خودتان و تجارت خودتان داشته باشید.


10. در صورتی که تمایل دارید در ویدیوهایی که ارایه می کنید هم خودتان و هم همکارانتان را معرفی کنید!


از دیگر نکته های بسیار مهمی که شما برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از ویدیو را به خوبی انجام دهید باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که از معرفی نمودن خودتان و همچنین افرادی که با شما کار می کنند غافل نشوید. تحقیقات نشان داده است در صورتی که خودتان را معرفی کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها نسبت به شما اعتماد بیشتری بکنند و بنابراین احتمال این که تعداد افرادی که مخاطبین و مشتریان حقیقی شما می شوند بیشتر است. همچنین می توانید علاوه بر معرفی کردن خودتان دیگران و افرادی را که همکاران شما هستند معرفی کنید. این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا برای موفقیت شانس بیشتری داشته باشید. محققانی که در این زمینه تحقیق می کنند به این نتیجه رسیده اند در صورتی که شما بتوانید در کنار ویدیوهایی که مربوط به کار بازاریابی است و آن ها را پست می کنید ویدیوهایی هم پست کنید که بیشتر هدفتان باشد که خودتان و افرادی را که با شما کار می کنند در این ویدیوها معرفی کنید شانستان را برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید بیشتر و بیشتر کرده اید. این در صورتی است که افرادی که سعی می کنند تا خودشان را مخفی کنند و صرفا می خواهند فرآورده ها و محصولات و خدماتشان را ارایه کنند افرادی هستند که شانس بسیار کمتری برای موفقیت در کار بازاریابی دارند. بنابراین سعی کنید تا جایی که می توانید و شرایط به شما اجازه می دهد از معرفی کردن خودتان و افرادی که با شما کار می کنند ابایی نداشته باشد و سعی کنید تا به این روش شانستان را برای داشتن تعداد مخاطبین بیشتر بالا ببرید.


11.به کیفیت ویدیوهایی که ارسال می کنید توجه کنید!


 


کیفیت ویدیوهایی که ارسال می کنید نیز از دیگر موضوعات مهمی است که شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است کیفیت ویدیوهایی که ارسال می کنید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی موفقیت شما در کار بازاریابی داشته باشد. محققانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که کیفیت ویدیو یکی از عوامل بسیار مهمی است که می تواند در بسیاری از موارد برای سرنوشت کار بازاریابی کلیدی و تعیین کننده باشد. در صورتی که شما فکر می کنید می توانید کیفیت ویدیوهای خودتان را بالا ببرید باید سعی کنید تا حتما این کار را انجام دهید به این دلیل که امروزه مخاطبین و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند به هیچ عنوان دوست ندارند تا ویدیوهایی ببینند که دارای کیفیت پایینی می باشد. آن ها دوست دارند ویدیوهایی تماشا کنند که دارای کیفیت بالایی است و همین کیفیت بالا می تواند باعث شود که میزان درگیری آن ها در تجارت شما به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کند.
فراموش نکنید دنیای امروز دنیای ارتباطات است و در صورتی که شما بتوانید ویدیوهایی تولید کنید که به اندازه کافی از کیفیت مناسب نسبت به ویدیوهای دیگر برخوردار باشند می توانید انتظار داشته باشید که در این کار موفق می شوید و برعکس در صورتی که کیفیت ویدیوهایی که تولید می کنید پایین باشد شانس شما برای این که بتوانید در این دنیای رقابتی به موفقیت برسید کمتر می شود. بنابراین تمام تلاشتان را بکنید تا ویدیوهایی تولید کنید که دارای میزان کیفیت بسیار بالایی باشند و بدانید در صورت تولید این ویدیوهاست که می توانید احتمال موفقیت خودتان را بالا و بالاتر ببرید!


12. فراموش نکنید هرچقدر بیشتر بتوانید با مخاطبین رابطه دوستانه برقرار کنید شانس شما برای موفقیت بیشتر است!

 
شما باید سعی کنید تا با مخاطبین و افرادی که قرار است در آینده مشتریان شما شوند رابطه ای دوستانه برقرار کنید. نباید فراموش کنید که هرچقدر که این رابطه ای که میان شما و این افراد قرار است ایجاد شود صمیمانه تر باشد شما شانس بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی دارید. بنابراین یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که از تمام توانتان استفاده کنید تا با این افراد یک رابطه صمیمانه ای برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است رمز موفقیت بسیاری از تجارت هایی که با استفاده از ویدیو بازاریابی می کنند این است که آن ها می توانند یک رابطه ای کاملا دوستانه و صمیمی را با افرادی که قرار است برایشان بازاریابی کنند فراهم کنند و بنابراین در صورتی که شما بتوانید این کار را بکنید می توان شما را به عنوان یک بازاریاب موفق قلمداد کرد. بنابراین باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید رابطه ای صمیمانه با این افراد پیدا کنید و این کار را باید با استفاده از ویدیوهایی که پست می کنید انجام دهید. در صورتی که با استفاده از این ویدیوها بتوانید چنین ارتباطی را با آن ها ایجاد کنید احتمال این که یتوانید تعداد مخاطبین و مشتریانی را که به تجارت شما می پیوندند بیشتر کنید به میزان زیادی افزایش پیدا می کند در غیر این صورت یا موفق نمی شوید و یا این که مجبور می شوید برای موفقیت تلاش بسیار بیشتری بکنید (که در اکثر موارد گزینه اول محتمل تر است). بنابراین فراموش نکنید در بازاریابی ویدیویی یکی از مهم ترین نکته ها این است که سعی کنید تا با افرادی که قرار است مخاطبین و مشتریان شما شوند رابطه ای صمیمانه و دوستانه برقرار نمایید.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 438
:: بازدید سال : 1177
:: بازدید کلی : 5677