4 استراتژی بازاریابی لوکس که فروش را به شدت افزایش می دهد!
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 14:10 | بازدید : 158 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

 

4 استراتژی بازاریابی لوکس که فروش را به شدت افزایش می دهد

 

 

حتما یک دلیلی وجود دارد که برند گوچی برای فروش کیف‌ های دستی با طرح پلنگی خود، آن را در تلویزیون تبلیغ نمی‌ کند. تبلیغات برای برندهای لوکس به معنای تمرکز روی لوکس بودن آن کالا، شادی که می آفرینند، کیفیت و همچنین تجملی است که به بخشی از زندگی یک فرد می دهد. در هر صورت مشتری هدف باید احساس کند که این نوع از محصولات یا خدمات، باعث یک نمایش فیزیکی لوکس برای آنها می شود.

 

به عنوان مثال در مورد برند معروف رولکس که بی شک یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده ساعت لوکس در دنیا است، این متن تبلیغی را در نظر بگیرید: 

 

 

 

به زبان به کار رفته در این متن دقت کنید که از کلمات « Timeless» (همیشگی)، « luxury» (لوکس)، « performance» (شاهکار) و « prestige» (پرستیژ) استفاده کرده است. مشتری با خواندن این متن، احساس می کند که رولکس، تجسم تجمل و ثروت است و وقتی این ساعت را به دستش ببندد او را متمایز و برتر نشان می دهد.

 

استراتژی های بازاریابی لوکس

 

1-استفاده از کلیدواژه های منفی در حساب کاربری

 

استفاده از انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز می‌تواند بازدهی و کارآیی تبلیغ گوگل شما را افزایش داده و به شما امکان دهد تا بر اساس بودجه خود، بیشترین ترافیک و نرخ تبدیل را داشته باشید.

اولین و ساده ترین استراتژی برای بازاریابی برند لوکس، اضافه کردن کلید واژه های خاص است. احتمالا کلید واژه های منفی را در مسیر بهینه سازی خود مورد استفاده قرار داده اید اما آیا می دانید که با آپلود آنها در سطح حساب کاربری، در وقت صرفه جویی خواهید کرد؟

کلید واژه های منفی در سطح حساب کاربری را می توانید به راحتی برای تبلیغات ادوردز خود به کار ببرید، فقط کافیست فایل CSV را با کلیدواژه های منفی در بخش Bulk Upload در کتابخانه مشترک (Shared Library) آپلود کنید و سپس آنها برای هر تعداد کمپینی که می خواهید استفاده کنید.

 

یکی از بزرگ ترین مزایای این روش برای بازاریابی کالاها و خدمات لوکس، در این است که می توانید از شر ترافیک غیرضروری خلاص شوید.

 

به عنوان مثال وقتی می گویید که کفش های دست دوز باکیفیت را در کل مونتانا می فروشید؛  کلید واژه «کفش» قطعا ترافیک زیادی را به وجود می آورد و برخی از افرادی که این تبلیغ را می بینند ممکن است به خرید از شما علاقه مند شوند، هر چند بخش اعظمی از این ترافیک اصلا به مشتریان هدفتان تعلق ندارد. در صورتی که از کلماتی مثل «ارزان»، «تخفیف» و «حراج» استفاده کنید نیز قشر ثروتمندی که مشتری هدف هستند، اصلا به سراغ این تبلیغ نمی آیند. پس در اینجا به وضوح می توان دید که استفاده از کلیدواژه های منفی در حساب کاربری می تواند کمک شایانی به جذب مشتری هدف می کند.

 

2-سایت بینگ را در اولویت قرار دهید.

بسیاری از بازاریاب ها، برای تبلیغات فقط به سراغ ادوردز می روند؛ در حالیکه بینگ و سایر سایت ها (نظیر یاهو جمینی) را شاید به عنوان یک مکمل به کار ببرند. این موضوع به خصوص در مورد برندهای لوکس اصلا ایده خوبی نیست. طبق اعلام شرکت بینگ، حدود یک سوم از مخاطبان آن، درآمد خانوادگی بالغ بر 100 هزار دلار یا بیشتر دارند. این یک سوم یا 30 درصد از مخاطبان جستجوگرهای منحصر به فردی هستند که ماهیانه 5 میلیارد جستجو در بینگ انجام می دهند. اما مهم ترین موضوع برای بازاریابی لوکس دراین است که بینگ به شما اجازه می دهد به 59 میلیون نفری دسترسی داشته باشید که امکان دسترسی به آنها در گوگل ممکن نیست. علاوه بر این اکثر کلیک ها در بینگ بسیار ارزان تر از ادوردز هستند و این فوق العاده است. هر چند ارزشمندترین مزیت بینگ این است که 118 میلیون چشم دیگر به کالاهای لوکس شما نگاه خواهند کرد در حالیکه یک سوم از آنها درآمدهای بالایی دارند.

 

3-تبلیغات خود را ارتقا دهید.

 

 

تبلیغات متنی، بخشی از دنیای امروز ما هستند و یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی کالاهای لوکس به شمار می روند. تبلیغات متنی استاندارد مثل عبارت «حراج کتاب های دست دوم»، به شما اجازه تبلیغات جذاب و جالب را نمی دهد، علاوه بر این وقتی همه رقبا از همین استاندارها برای تبلیغات استفاده می کنند چطور می توانید خود را متمایز و منحصر به فرد نشان دهید؟ مطمئنا استفاده از یک نویسنده با انگیزه و سنت شکنی در نوشتن استاندارد بهترین راه چاره خواهد بود و به عنوان مثال می توان عبارت جذاب «چرا کل مبلغ یک کتاب را پراخت کنید؟ کتاب دست دوم بخرید و در هزینه ها صرفه جویی کنید» را به جای عبارت ساده قبلی به کار برد.

 

4-مشتریان هدف خود را بشناسید!

 

یکی دیگر از راه های صرفه جویی در هزینه ها و اطمینان از اینکه مشتری هدف، کالای لوکس شما را ببیند، استفاده از هدف گذاری درآمد در ادوردز است. کافیست به تب لوکیشن گروپز (Location Groups) بروید، در آنجا سه گزینه مختلف وجود دارد که یکی از آنها درباره جمعیت شناسی (Demographics) است که تقریبا بر درآمد خانوادگی تمرکز داردبا این ترفند در گوگل ادوردز می توان کالاهای لوکس را طبق موقعیت مکانی و میانگین درآمد خانوادگی مشتری هدف بازاریابی کرد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 450
:: بازدید سال : 1189
:: بازدید کلی : 5689